در حقیقت VVT مخفف Variable Valve Timing است که به بعضی اوقات به آن VVA نیز می‌گویند. این سیستم زمان بالا و پایین رفتن سوپاپ‌ها در پیشرانه را کنترل می‌کند. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم، یک پیستون برای بالا و پایین رفتن و تولید نیرو احتیاج دارد که ترکیبی از سوخت و هوا در سیلندر وارد شده و در زمان مناسب جرقه زده شده و احتراق ایجاد شود. در ادامه مطلب با آقای مهندس همراه باشید:


آقای مهندس MR engineer آقای مهندس ,پایین رفتن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طب سوزنی در تهران طراحان برتر طراحی سایت آگهی ارزان مای فایل سندرم حرف دل سایتی برای همه